Nem az a profi, aki annak mondja magát, hanem, akit az eredményi igazolnak
Ahogy szép lassan a kis- és középvállalkozások, sőt, a magánvállalkozók is rájönnek, hogy online jelenlét és marketing nélkül ma már nem igazán lehet boldogulni, ezt kihasználva egyre több reklámügynökség is alakul.
Ez nem is lenne baj, csak ezek többsége úgy jön létre, hogy nincs mögötte igazi tudás, szakmai ismeret és elhívatottság. A nélkül pedig csak minimális eredményeket lehet elérni. És pont itt van a baj. A magyar reklámügynökségek nagy része sajnos csak a felszínt kapargatja, de mivel még ezzel is tud eredményt elérni, a cégtulajdonosok elhiszik, hogy ez jó, ez a maximum. E mellett pedig ott vannak, akik ezen felbuzdulva saját maguk akarják megoldani a marketinget, reklámügynökség nélkül, mondván ezt én is tudom, minek fizessek érte. És ami szomorú, hogy igaza is van. Mert a magyar reklámügynökségek többsége pont annyit ért a szakmához, mint amennyit 1-2 hét alatt,a netet bújva meg lehet tanulni. És ez eredményes, igaz, csak 10-20%-ban. Holott, egy profi reklámügynökség segítségével, jó marketingtervvel és precíz végrehajtással, a legkisebb webshopok is lehetnek olyan nagyon, amint amikkel ötpercenként találkozunk a tévében. Ők sem a sokmilliós tévéhirdetésekkel indultak, csak értik a szakmájukat és eljutottak eddig. Ugyan onnan, hogy csináltak egy sima webshopot. Érdemes ezen elgondolkodni.