A felhasználóbarát felületek példája az 1Bet
Bármilyen online üzletről, kis- vagy nagy vállalkozásról is legyen szó, mindennél fontosabb, hogy a fogyasztók, a felhasználók szemszögéből is megnézd azt, amit te kínálsz nekik. Tudom, nagyon nehéz kilépni a saját szerepedből, de meg kell próbálnod annak érdekében, hogy tiéd legyen a leginkább felhasználóbarát weboldal. Végy példát mondjuk az 1Bet kaszinó oldaláról!
Fő az egyszerűség. Ne feledd, hogy az egyszerűséggel mindig előrébb lehet haladni, mint a túlbonyolított külsővel, a túl sok opcióval, kattintanivalóval. Annak kell mindig a középpontban lennie, amit adni szeretnél a felhasználóidnak, ennek érdekében a dizájnelemek, a háttér, tehát az egész körítés jó, ha minél egyszerűbb.
Erre jó példa az 1Bet oldala is, amelyik egy-két színes gombon kívül nem tartalmaz semmi extrát, és a háttere is egy szemnek kellemes zöldes szürke.
Legyen minden egyértelmű
Bosszantó tud lenni, ha az ember keresgél valamit, ez igaz akkor is, amikor elindulsz valahová otthonról, és nem találod a lakáskulcsot, és igaz ez akkor is, amikor az interneten, valamilyen weboldalon keresgélsz valamit.
Kétféle ember van: aki tudja, mit akar, és aki szeretné megnézni, miből válogathat. Mindegy éppen milyen ember látogat az oldaladra, nézd csak meg az 1Bet oldalát is: a főoldalon minden ott van. Nem kell össze-vissza kattintgatni, egyből látjuk, milyen kategóriák, milyen szolgáltatások vannak.
Minden szépen osztályozva van.
Ez azért is nagyon fontos, mert ha valaki tudja, mit szeretne, néhány másodperc alatt megtalálhatja, aki pedig nézelődni szeretne, az már a főoldalra látogatva is láthatja, hogy körülbelül mi a kínálat. A kulcs az egyedi a tartalom. Ha szeretnéd a célközönségedet meg is tartani, akkor ajánlatos az egyedi tartalom létrehozása. Légy trendi, de azért mutasd meg azt, ami csak a sajátod. Mutasd meg, mitől vagy te jobb, mint más.
Figyeld meg, hogyan csinálják a nagyok, mint az 1Bet, és ha úgy érzed, elméletben már sikerült fekészülnöd, vágj bele a munkába!