Először az alapokat tegyük rendbe az online megjelenésünkben

0

Ray Kurzweil jóslata szerint a mesterséges intelligencia létrehozásáig 2020-ig kell várnia az emberiségnek. Nem sokat tévedett, hiszen 2014-ben a mesterséges intelligencia megalkotásában sikerrel járt Vladimir Veselov és Eugene Demchenko párosa.Ma pedig már egyáltalán nem szokatlan az online világban kicsit is jártas felhasználó számára, ha egy mesterséges intelligenciával kell beszélgetnie akár telefonon keresztül ,akár online. Eleinte csak a legnagyobb cégek engedhették meg maguknak, hogy bevezessék ezt a forradalmi technikai újítást, amiben nagy segítségükre volt az online ügynökség szakembereinek munkája is. A közepes vállalatok látva, hogy ez a rendszer már milyen fejlett és mennyire működőképes, szintén nem akartak lemaradni a fejlesztések terén. A digitális ügynökség megbízóik számára azonban azt javasolja, hogy jól gondolják meg egy chatbot alkalmazását. Az online ügynökség képes arra, hogy feltérképezze, hogy jelenleg technikában, kapacitásban, emberi és anyagi erőforrásokban hol tart a cég és lehet, hogy azt fogják tanácsolni, ne ez legyen az első lépés, amivel kezdik a közös munkát. A digitális ügynökség javaslatot tesz arra vonatkozóan, hogy hol érdemes erősíteni és fejleszteni. Hiszen amíg például nincsen kiforrott social média kommunikáció, nem megfelelő a honlap keresőoptimalizálás szempontjából, nincsenek rendben a google hírdetések, vagy éppen több sebből vérzik a hírlevelünk, addig bármennyire is szeretnénk mesterséges intelligenciával kérkedni, le fognak beszélni róla minket.

Vélemény, hozzászólás?